Vores politik

slider_0000_123384081
slider_0000_123384081
slider_0001_118551792
slider_0001_118551792
slider_0002_105813234
slider_0002_105813234
slider_0003_photodune-1392850-businessman-looking-upwards-xl
slider_0003_photodune-1392850-businessman-looking-upwards-xl
slider_0004_135195753
slider_0004_135195753
slider_0005_121900825
slider_0005_121900825
slider_0006_134209528
slider_0006_134209528
slider_0007_83109646
slider_0007_83109646
slider_0008_92573308
slider_0008_92573308

MILJØRÅDGIVNINGEN er måske ikke de største, men vi er kompetente og seriøse. Vores kunder er private virksomheder og organisationer såvel som offentlige institutioner. Vi har 2 virksomhedsområder hhv. Leder og kompetenceudvikling, samt vores CSR-, Miljø- og Arbejdsmiljørådgivning. Vi har kunder i hele Danmark og dele af Europa, samarbejdspartnere ligeså.

I MILJØRÅDGIVNINGEN betragter vi vores globale miljø som en del af et fælles ansvar. Vores initiativer omfatter både globale og lokale initiativer.
MILJØRÅDGIVNINGEN er fokuseret på, at vi har vores medarbejderes, kunders og samfundets langsigtede tillid.

Det CSR-arbejde, som vi udfører, handler om at tage et langsigtet ansvar i det daglige, både hvad angår miljø- og samfundsmæssige spørgsmål.
Vi er medvidende om, at arbejdet med CSR spørgsmål er vigtigt ved valg af samarbejdspartnere.

Vores fokusområder
I vores CSR-politik har vi valgt at fordybe os i nedenstående områder:

  • Miljøansvar
  • Mangfoldighed
  • Samfundsengagement

Hvad er CSR?
At tage ansvar for at drive holdbar virksomheds-udvikling. Ansvar indenfor miljø, socialt engagement og økonomi. 

KERNEVÆRDIER
Vi vil have, at vores kerneværdier skal repræsentere det, som vi tilbyder vores kunder. Vores kerneværdier kommunikeres som virksomhedens retningslinjer for de kommende år.
De ligger nu til grund for, hvordan vores medarbejder og underleverandører skal agere overfor vores kunder, samarbejdspartnere og kollegaer.

Kundefokus
At sætte kundens behov i første række og hele tiden stræbe efter at yde et højt serviceniveau.
Vi vil levere det kunden forventer – ikke kun det vi har lovet!

Højeste kvalitet
Hele tiden at stræbe efter at gøre arbejdet endnu bedre og højne kvaliteten af det arbejde, som vi udfører.

Mangfoldighed
At respektere hinanden på arbejdspladsen, arbejde med forskelligheder og udnytte virksomheders multikulturelle miljø samt fastholde et ligeværdigt miljø for alle individer.

Pålidelighed
At være en pålidelig samarbejdspartner som tilbyder markedsledende ydelser til sine kunder.

Entreprenørånd
At finde nye, effektive og funktionelle løsninger med kreativitet og idéer.

Integritet
At skabe lønnende og langsigtede relationer gennem at være troværdig og åben i virksomhedens kommunikation.